Praying for something

Hejsan! 
tänkte ta tag i bloggandet igen.. dags att rusta upp den här gamla sidan! Måste ha min plats, mitt forum där jag får skriva vad jag vill.
 
just nu har jag insett hur störd jag är, på riktigt! Vad gör man när man inte har något att vakna till på morgonen?! är omringad av nått som inte är jag. Har aldrig varit en arg människa innan, men nu är jag ondskan själv. Jag skadar inte bara folk runt omkring mig utan även mig själv. Jag kan inte hantera detta. Om folk bara fick va i mina skor för en dag så skulle dem förstå att bakom de där ytliga lever en tjej utan hopp, drömmar och framtidsmål. Utan där lever en fågel som inte har vingar att flyga med. 
 
Helst av allt önskar jag att bara få försvinna.. Iaf för ett tag. Att få hitta tillbaka till meningen med livet, med mig och kärleken! För de existerar inte längre. Inget av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0