day two: nine things about yourself.

1. Jag äcklas av att ta i dörrhandtag/ställen där jag vet andra människor har tagit på/rört vid.
2. Jag har spindelfobi, börjar nästan gråta så fort jag ser en.
3. Jag kan inte skratta åt komedifilmer/serier när jag är själv.
4. Jag har nog en eller två skruvar lösa, men jag fungerar ändå!
5. Jag behåller oftast locket på ist för att öppna mitt hjärta för någon.
6. Jag försöker alltid se saker och ting positivt. Dels för att inte förlora mig själv i djupa, dystra tankar och dels för att allting blir så himla mycket roligare då.
7. Jag måste alltid känna så att dörren är låst en extra gång innan jag går hemmifrån.
8. Jag har oändligt många smeknam : Nellan, Nellsan, Nellson, Nelliepellie, Svampen, Sveparn, Sundis, The ovster, mm.
9. Jag ÄLSKAR dans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0