sleeping to dream




Tänkte bara säga att våren och sommaren får gärna komma nu!

Hejsan svejsan!

Hade psykologi prov idag, gick bättre än förväntat! Slutade tidigt så nu sitter jag här och spelar gitarr och väntar på att klockan ska slå 16.45 så jag kan ta bussen till TK och köra spinning! Körde body pump igår, har nog aldrig haft såhär mycket träningsvärk i mina axlar och triseps. Som tur är så är det fint väder ute idag vilket gör en på toppen humör. Hade först tänkt ta på mig vårjackan idag men insåg att det var lite förtidigt och bytade snabbt till vinterjackan igen. Igår var jag hos tandläkaren och om en månad så får jag ta bort min tandställing! Skulle ha haft den i ett år egentligen men behövde bara ha den i 6 månader, så jävla glad!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0