please forgive me if I'm not always what you want.

Åh pallar inte, har dränkt mig i plugg idag. Jag längtar så efter lovet kan helt seriöst inte komma mer lägligt. Idag har jag hunnit med att vara skolan och träna. Kändes sjukt bra idag ökade vikten på nästan alla låtar(muskelgrupper). 

Idag har jag varit med om något som gör mig lite smått irriterad och jag skäms inte ett dugg för att skriva ut det på bloggen, jag står för mina åsikter och om det nu är någon som har några invändningar mot detta så visst våga gå fram till mig då. Vi bestämde för någon vecka sedan att vi skulle ha en klassfest, återigen var det "vi" som tog upp det, alla räckte upp handen och gick med på det. Idag helt plötsligt var det en annan sak då ville mer en hälften av klassen inte längre vara med. Jag kan inte låta bli att undra varför.. Jag tycker det är så in åt helvetes tråkigt att när man för en gångsskull verkligen försöker anstränga sig för att vi ska få en bättre sammanhålling så skiter man i det. Jag tycker det är dumt att komma med ursäkter och visst behöver inte folk nämna varför men helt seriöst går man in med en positiv inställning istället för att bara se allt negativt så kanske det blir roligare. Visst folk kanske inte har samma musik smak eller umgås med varandra i vanliga fall, men hallå öppna ögonen man kan komprimissa eller hur? Jag vet inte om det är så att folk har något emot mig eller resten av de som svarade ja, men jag tycker faktiskt att det är jävligt respektlöst att hålla på såhär. Vi lever i 2011 vi fyller 18, det är dags att växa upp nu.. man kanske inte tycker om alla men så är det ju men man kan inte gå runt och vara "fiender" snacka bakom varandras ryggar osv. Hur ska man då göra när man ska ut i arbetslivet? Ska man byta jobb varje gång det inte passar en?

Over n out

Kommentarer
Postat av: Cassandra Nordén

AAAGGRREEEEE

2011-03-29 @ 23:12:30
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag håller med!! Riktigt fult att bara backa ur nät lokalen är bokad!

2011-03-30 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0