I'm still learning the art



Har haft jätte mycket besökare även fast jag inte har uppdaterat, weird men kul! :)
Ligger i min säng och har gjort det sen i söndags, har nämligen fått halsfluss vilket enligt mig är det värsta man kan få. Ja, till och med värre än maginfluensa. Men nu så har jag fått pencillin och kommer förhoppningsvis vara tillbaks i skolan på måndag vilket faktiskt ska bli ganska skönt.

Har upptäckt många saker under dessa dagarna, bla. att samma avsnitt av vissa tv-program sänds två dagar i rad. Alltså vad är vittsen med det? Så jäkla tråkigt! Men, jag har också upptäckt att dem sänder En annan del av Köping och jag älskar det programet. De människorna är så jäkla sköna. Särskillt tobbe som går runt och svär hela tiden och måste ha sitt kaffe.

Idag så blir det samma schema som föregående dagar. Bara ligga i sängen tills ikväll då man ska sova. Så har det varit, man vaknar kollar på tv hela dagen sen sover. Kul liv!

Jäkla långt inlägg det blev nu. Hoppas ni slipper få halsfluss iaf!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0