gravity

Hej på er!

Sundis här, ja alla kallar mig nu mera ove sundberg. Varför kan man ju ställa sig frågan, jag antar att det är för att jag är lika lost som honom. Igår var minstsagt en händelserik dag, blev stoppad av polisen utan som helst anledning, klantade mig och ja allt sånt som bara verkar hända mig helt enkelt. Idag så har jag fikat, övningskört och det gick faktiskt ganska bra förutom då att jag glömde stanna vid stopskylten och att jag glömde bromsa innan rondellen och körde igenom den med en jävla fart. Nu så har jag suttit och fördrivit tiden med att spela gitarr för snart är det ju solsidan. Sen efter det ska jag fortsätta ta det lugnt. Slänger in lite låtar som ni kan lyssna på om ni har lust.



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0