trash



Tips på en nyttig middag: två ägg, några cocktailtomater, gurka, paprika och lite solrosfrön. (Y)



Har fått många frågor angående min träning på sistånde, såhär är det. Jag älskar att träna för mig är tränling lika viktigt som det är att få syre. Utan träning märker jag direkt hur jag blir svag och får lätt infektioner. Dessutom så älskar jag känslan man får efter man har tränat och när man märker resultat. Jag tränar ca 4 gånger i veckan ibland mindre eller mer och ibland ett pass eller två.

Såhär ser en vecka ut på ett ungefär:
Måndag: Body Pump
Tisdag: Core + Aer dance
Onsdag: Functional moves /vila
Torsdag: Core Styrka
Fredag: Dans
Lördag: vila
Söndag: Gymma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0