2010




Klippte av mitt hår



Mådde as dåligt av svininfluensasprutan, och blev lika svullen som en hockeypuck!


Tränade en hel del



Åkte till den bästa platsen på hela jorden, thailand!


Mitt längsta förhållande någonsin tog slut.


Hade en helt annan stil.

Efter mitt hår hade växt ut klippte jag av det igen.


Dansade när det var sture på stan.




Hade en awesome midsommar.


När mitt hår hade väst ut klippte jag av det igen.


Min lillebror konfirmerades och jag hade på mig dethär.


Spenderade mycket tid med denhär filuren.


Var olyckligt kär.



Skaffade mig en ny mobil.


Köpte en gitarr som jag lärde mig spela på.


Cassandra överraskade mig på min födelsedag och kidnappade med mig till Liseberg.


De var klassfest.


Halloweenfest hos mig.


skaffade mig långt hår.

Liten årrsumé eller vad det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0