roslyn



Hejsan!

Sitter med världens huvudvärk! Idag har jag bara glidit runt kan man säga, hade en lektion som bestod av redovisningar. Sen åkte jag in till stan, köpte en present till min kära mamma som fyller år idag och en tröja. Ikväll så ska jag fira Isabell och Camilla som har fyllt hela 17 år. Sen får vi se om det händer nått mer.

PEACE

"Nevermind I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you, don't forget me I beg, I remember you said sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

Du gick där mot mig, hela världen stannade. Allt runt omkring blev suddigt, det var bara du där. Allt gick så sakta dina lockar fångades av vinden och våra blickar möttes. Det var som den där första gången vi sågs. Jag tittade djupt i dina ögon innan vi båda slogs av tanken att säga hej. Sen försvann jag runt hörnet och jag visste att det aldrig kommer bli vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0