we'll never age again



Just chilling with my brillor ;D




Cassandra den fisen hade tur och van på andra försöket. Själv slösade jag nog 100:- och vann en liten gott och blandat påse, haha! aja man får hoppas på att jag har tur i kärlek ist ;D


Cassandra är söt och jag e mongo, har nog aldrig skrattat coh skrikit så mycket i lisebergsbanan någonsin! Jag fastnade med huvudet av g-kraften och kom inte upp x)





Hej hopp!

Denna dagen har varit paaain! Säger bara matte B är förjävligt ena stunden fattar man allt sen fattar man ingenting, gasch! Aja nu är det värsta av veckan över imon slutar jag typ 11? sen så på torsdag har jag typ teater, dans och nk och fredag har jag bara dans, så de e najs. Efter skolan åkte jag in till stan för jag skulle köpa ett par dansskor men såklart så var dem slut i mon storlek men som tur är så ska dem få in dem snart igen. Men jag fick iaf med mig två saker hem. En t-shirt och ett linne som jag kan ha att dansa i, alltid lika bra. Nu ska jag ta och göra mig i ordning sen blir det träning! :D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0