ta mig tillbaks!

Åh vad jag saknar thailand! Vill dit nu nu nu, sitta på sabay bar med johan och dricka en bacardi breezer känna lukten av alla vattenpipor och bara leva livet . Uppleva full moonpartyt med alla glada och fulla människor som dansade så svetten rann, fan va härligt vi hade det! En sak är säker jag ska dit igen!



jävligt gött att lämna snökaoset.



Mamma och pappa är kritvita och väntar på att få stiga på planet.



Första dagen i partaja (?)





påväg till paradiset koh chang med färjan.



Nån restaurang, sitter och väntar på maten.


Här hängde jag och johan typ varje kväll.



Vi red elefanter.



Skiiit fina solnedgångar!



Eldshower.



och ännu mer eldshower.



fin fina stranden

och så mycket mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0