one day to be comfused

Tjaa!

Idag så var iv lediga ifrån skolan, gött! Jag, lotta och cassandra bestämde oss för att käka frulle på espressohouse, så det gjorde vi. Efteråt gick vi i stan fick med mig två tröjor från mq och en ifrån monki även en ny foundation ifrån clinique. Men jag lägger upp bilder sen för jag måste städa, hehe ovanligt eller hur ;) jaja är man slarvig som mig så måste man städa varje dag, är typ pediant egentligen så trivs verkligen inte när det är stökigt. Iaf idag så ska jag ta och träna sen så ska jag hem och packa väskan för imon för då har jag dans på schemat, lööövleeey!

PEACE

" jag vill inte ta upp din tid om mina ord inte längre betyder nått"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0