hoping that i'll find what i've been chasing

Hallojsan!

Kom hem för ett tag sedan. Slutade kl 12.00 idag föjävla skönt! Efteråt åkte jag, cassandra och lotta in till stan en stund. Fick med mig ett armband och en ring, lägger upp bild på det senare när min kamera har laddat klart ;) Nu måste jag verkligen städa, jag är så sjukt slarvig som slänger en massa kläder på golvet x)
Sen så ska jag plinga lite på gitarren och förbereda mig inför träningen ikväll. Jag och karin har nämligen bestämt att öka vikten på alla låtar, träningsvärk here i come typ ;) Hörs latero folket!

PEACE

"not ready to let go cause then i'll never know what i've could been missing"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0