for once in my life let me get what i want


Hej på er!

Är helt död skulle helt seriöst kunna sova nu, nästan bud pårre assu. Aja, vad har hänt idag då. Hm jo, skola och sen stan en stund och sen blev det jobb. Fick med mig ett par jeans och en tröja men lägger upp bild på det imon :) Shiet säger jag bara jobbar ju som barnledare på TK, snacka om att man blir helt slut efter ett sånt pass med ungar som sätter sig på en och klänger. Men är det! Imorgon så blir det skola sen förmodligen stan, lite plugg och träning. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och kolla på nån bra film! :)

PEACE


"För ett ögonblick fanns du där men jag visste att inget varar förevigt. Precis som alla sagor har sitt slut.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0