I'm not scared

Hej hopp!

Idag så har jag som alltid varit i skolan. Offrade min sovmorgon för att gå på stödmatte och försöka banka in alla kontiga formlar och delta y hit och dit. Efter det så hade vi musik och blev indelade i två grupper, min grupp ska börja komponera ihop knockin' on heavens door, känner på mig att det kommer bli toppen bra. Sen hade vi teater där vi fortsatte med att skriva ett manus och efter det naturkunskap. Sen kommer vi då till det som bara kan hända mig, jag tappade bort min mobil och jag insåg inte det förrens jagh ade väntat i bussen i en halvtimme för att åka hem. Så det var bara att springa och försöka leta upp nån med låskort och det var en jävla massa strul men tillslut så fick jag tag på min ena lärare som hade tagit hand om den, tur de!

Sen så har jag mest suttit och försökt beta av lite plugg, så hann iaf svara på några frågor på min nk tente, skönt! Men nu så orkar jag verkligen inte mer så ska bara ta det lugnt nu.

Hörs imon!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0