you're amazing

Brrrr fryser, är trött, hungrig och arg! Idag så har jag verkligen satt rektorn upp mot väggen, nu tycker jag fasen att skolan får ta att skärpa sig. Man har råd med datorer till alla men man har inte råd med att anställa fler lärare som hjälper elver med att må sina mål. Blir så förjävla trött! Aja har spenderat dagen i skolan, sedan var jag på sp-möte för att fråga vad det är som försegår med matten och engelskan och vad skolan har för mål med sina elever sedan gick jag hem och har sen dess suttit och försökt fatta jäkla matte B saken. Ni som inte förstår jag har ett sjukt bra tips, gå in på www.matteguiden.se står massa bra saker där.

PEACE

och jag vet att jag inte har lagt in bilder, men jag lovar de kommer (:

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad bra att bilderna kommer, spännande att få se hur du såg ut.

btw, keep up the good work with the blog, gillar framförallt musiktipsen, sjukt skön musiksmak!

2010-11-09 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0