when i see your face there's not a thing that i would change

Hejsan på er!

Idag är en sån fin dag. Började med att gå upp tidigt i morse för att åka och jobba en stund. Första gången jag städade hela gymmet damsög alla ytor så var lagom trött efteråt. Vid tre ska jag åka in till stan och träffa min fina vän fanny, sen så ska jag faktiskt ha en träningsfri dag. Nu måste jag röja lite i mitt rum, have a nice day! :)

PEACE

"går sönder, mer och mer. du bryter ner den muren jag hade byggt upp. vet inte om det kommer läka. men jag vet att hålet i fasaden blir allt större för varje dag. om du bara visste hur ont det gör i mig, när du låtast som om jag inte existerar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0