svaren

hur ser en festkväll ut för dig? Alltså hur mycket dricker du, sitter du vid bordet och pratar eller står du på dansgolvet och dansar? Röker du cigaretter eller vattenpipa?
:)
Jag har aldrig någon speciell regel som jag håller mig till när det gäller dricka, dricker tills jag känner att det räcker och det är olika varje gång. Jag sitter bode och pratar och dansar, men jag brukar kombinera dansandet och pratandet på samma gång ;) rökandet och vattenpipa brukar jag skippa.

Var hittar du din musik?
Brukar kolla runt på digilistan och trackslistan sen kolla runt på spotify.

Har du någon pojkvänn eller någon du är kär i?
Nej jag har ingen pojkvän och jag är inte kär.


Gillar du ditt liv just nu?

Just nu är mitt liv lite upp och ner så kan inte säga att jag gillar det precis.


Vilken låt lyssnade du på sist?
Make the world turn clockwise- Adam Heldring

Hur mycket tränar du, verkar som om du tränar varje dag. Har du några tips för att komma igång med träningen?
Det är olika hur mycket jag tränar, men har jag tid så träna jag så mycket jag bara kan och då blir det gärna varje dag. Om man vill komma igång med träningen tycker jag man kan börja med att träna ungefär 3 gånger i veckan och variera mellan styrka och kondition. Om man ska träna på gym så kan man tex. träna core en dag, spinning och kanske afro. Det viktigaste är att man ska välja sånt som man tycker är roligt :)

Hur mycket spenderar du på kläder varje månad?
Det är helt olika, vissa månader är det bara 200-300:- andra 1000- 2000:- beror helt på vad jag
köper och vad jag behöver.

Var har du lärt dig spela gitarr, går du lektioner eller är du självlärd?
Jag är faktiskt självlärd :)

Vad använder du för smink till vardags och fest?
Till vardags använder jag id-puder, mascara från id, solpunder som "rouge", concelar, ögonbrynspenna och typ vanligt läppsyl till läpparna. Till fest är det allt som jag brukar ha och ibland dip eyeliner eller ögonskugga.

Vem står dig närmast, mamma eller pappa?
mamma

Vad vill du ha just nu?
jag vill ha kontakt med en person jag saknar välidigt mycket.


Vad har du på dig just nu?
jeans och en tunika


Kommentarer
Postat av: Roxina

HAhHAHAHAHHAHAH ;D

2010-11-15 @ 18:57:50
URL: http://rockzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0