i'm halfway gone

Shoooo!

Jag är trött, så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag behöver sova men på nått konstigt sätt så går det inte, jag ligger bara där. Ser hur sekunder blir till minuter och sedan timmar. Vaknar och inser att jag har försovit mig. Skyndar mig för att hinna med bussen och hoppar sedan av på en hållplats jag önskar inte fanns, sturegymnasiet. Dagen har varit förjävlig först och främst försova sig, sedan skolan efter det håltimme i tre timmar. Gick in till stan för att försöka leta efter en festoutfit men såklart så hittar jag ingenting. Går tillbaks till skolan för att få reda på nationella i matte (gick bra) sedan åka direkt till jobbet. Nu sitter jag här helt död, sönder stressad av allt som pågår omkring mig. Pallar inte, vill inte men vet att jag måste, det måste hålla på såhär fram tills varje helg. Helgerna är de enda gångerna jag får chans av att njuta av varje ögonblick, få känna adrenalinet pumpa ut i ådrerna liksom en narkoman bli hög, blir jag hög på livet, stunden. Allt är så perfekt tills jag kommer hem, vaknar och inser att imon ska jag gå till skolan...

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0