stay with me tonight

Jag har världens bästa mamma hon kom nyss hem med världens finaste halsband, tack! Just nu gör jag ingenting.. percis som jag har gjort de senaste dagarna. Dricker Actimel, det är typ vad jag har levt på. Actimel, avslagen cola, proviva och varma koppen. Har iaf laddat hem en massa bra musik och det är bra för då har jag något att roa mig med. Imorgon är det skolavslutning känns verkligen hur bra som helst men gud va det här året gått snabbt. Inget jag säger nej till dock. Imorgon ska jag och cassandra ta oss in till stan efteråt, sätta oss på ett mysigt café och planera schemat inför sommarens jobb. Känner på mig att den här sommaren kommer bli hur bra som helst. Strandhäng, ljummen cider, brunbrända ben, galna fester, konserter och en resa med min BF. Låter awesome enligt mig!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0