nothing compares to you

Gick inte så jäkla bra med den där listan jag la ut så tänkte ta igen dem dagarna jag missat här och nu, så fortsätter jag som vanligt sen (;

Dag 3 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är dem bästa föräldrarna man kan ha. Dem finns alltid där för en och har verkligen gjort allt för att jag ska ha en bra uppväxt. Älskar dem till tusen.

Dag 4 – Det här åt jag idag

Jaha en så länge så ärre en skål special K till frukost och lite äcklig skolmat typ kyckling och ris.

Dag 5 – Vad är kärlek

För mig är kärlek så himla mycket. Kärlek är inte bara mellan två personer utan också mellan ens föräldarar, sykson osv. Jag tror att kärlek är stor, men inte fullt så stor som vi hoppas och vill att den ska vara. Vi behöver tro på kärleken, tro på att det finns något som är värt att kämpa och leva för. Av någon anledning har vi fått för oss att vi kan uppleva oss oövervinnliga, odödliga, starka och livskraftiga genom kärleken. Inget känns då omöjligt att uppnå och vi kan utföra oväntade saker. Är detta verkligen vad vi tror vad kärlek är eller är det mer ett dröm senarie? För samtidigt så vet vi att ingenting är så sårbart som kärleken. Kärleken hotas ständigt av svek, död, bedrägeri och lögn. Vilken definition man anser stämmer mest, beror helt på vad man själv upplevt.
Man kan säga att kärlek har många ansikten, frågan är bara hur man ska lyckas välja rätt.

Dag 6 – Min dag.

Min dag har varit rätt så ohändleserik än så länge. (kan man säga så?) Vaknade, gick till skolan, hade danslektion, åkte in till stan en sväng och sen åkte jag hem och ny sitter jag här typ.

Dag 7 – Min bästa vän

Alltså jag tycker det är jätte svårt att säga att man har en bästa vän. Man har ju vänner som är så olika och vet olika saker om en. Men jag måste nog ändå säga Cassandra för hon är den personen som vet absolut allt om mig och finns alltid där för mig, men även roxina är en av mina bästa vänner sen tycker jag min mamma ärm in bästa vän också.

PEACE

Kommentarer
Postat av: Cassandra Nordén

puss på dig min fina vän! :D <3

2010-12-03 @ 19:08:38
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Cassandra Nordén

puss på dig min fina vän! :D <3

2010-12-03 @ 19:09:04
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0