Dag 8 – Ett ögonblick

Fattar inte riktigt hur man ska tolka detta men antar att det är ett ögonblick som man aldrig kommer glömma och som betyder något. Ett ögonblick och en känsla för mig som jag aldrig kommer glömma var den gången jag tävlade i Thailand, den känslan och det ögonblicket första gången man gick ut på mattan och körde sitt program var helt ofattbart. Det är något jag sällan kommer glömma och ett ögonblick som känns väldigt mäktigt för mig. Att vara fjorton år och få vara med om att tävla ungdoms OS i Bangkok är något av de största sakerna i mitt liv som jag har fått vara med om och något som jag faktiskt kan känna mig stolt över att jag faktiskt var en av de utvalda att få åka dit.

Men nu ska jag gosa ner mig under täcket innan jag somnar för imorgon väntar en heldag med plugg.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0