Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar är att gå ut gymnasiet med bra betyg så jag kan söka in på högskola så småning om i framtiden. När jag har gått ut gymnasiet så vill jag jobba och tjäna ihop en massa pengar till en resa runt om i Asien. Sen skulle jag även vilja vara au pair kanske i Frankrike eller London. Sen vill jag som sagt läsa på någon högskola/universitet till hälsopedagog, vill gärna jobba med något som har med hälsa och välmående och göra. Senare i livet vill man också hitta den perfekta mannen, få barn, ha ett bra jobb, bo i ett fint hus, ett fint bröllop och allt det där. Men man får helt enkelt ta en dag i taget och se vad som händer.

PEACE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0