what goes around comes around

Hej på er!

Vakande för typ två timmar sedan och lagom seg. Hade sjukt svårt att somna igår, somnade nog inte förrens 3 halv 4! Gårdagen var supermysig först så var jag i stan med cassandra gjorde ett kontoutdrag och såg att jag hade närmare 8000 på mitt konto, man kan ju inte bli annat än glad! Så det blev en hel del shopping för mig, bla. ett par nya höstboots. På kvällen var jag, adde och adam hemma hos cassandra, vi kollade på nån äcklig skräckis sedan så började det regna och åska jätte mycket så jag fick låna en regnjacka och addes cykel för att ta mig hem. Kan meddela att jag kunde vrida ur en jäkla massa vatten ur mina joggingbyxor. Idag så blir det först dansträning sedan fest, en toppen dag enligt mig! Nä nu ska jag ta fram min gitarr och spela lite.

PEACE

Kommentarer
Postat av: cassandra nordén

sv; haha okej vad braaao ;);)

2010-08-13 @ 14:25:53
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0