we just gotta spend a little time






Tjosan!

Idag vakande jag typ vid ett, vilket jävla helvete jag hade igår eller?! Jobbade nämligen på en restaurang som heter Salt och var där till halv två på natten, snacka om att jag var död när jag kom hem. Idag så ska jag städa hela mitt rum ser seriöst förjävligt ut sen ska jag ba ta det lugnt de e ju skola imon :( Fy va jag inte vill, eller jag vill men ändå inte. Jag vill kunna vara fri och göra vad jag vill man kommer längta till varje helg. Jag vill slippa plugga men de ska bli skönt att komma tillbaks till rutinerna och få ha sina individuela val. Känner att detta året kommer bli sjukt mycket roligare än förra, slippa vara minst få ha dem ämnena som man har valt och tycker är roliga. Kommer bli så himla kul att ha dans och musik igen. Sen så kommer jag få träffa mina två underbara vänner roxina och cassandra varje dag med. Känner på mig att de kommer bli galet bra!

PEACE


Whats the point of doing anything? If you never notice, I wouldn't sit and wait for you again.


Kommentarer
Postat av: cassandra nordén

vi kommer äga varje skoldag! yeeaaaah duuuuuuuude

2010-08-17 @ 19:20:02
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0