i used to run away but i think i'm here to stay

Imon så ärre skola igen och dans står på schemat, älskar dans! Har typ dansat hela mitt liv och jag tycker det är sjukt kul. Man får liksom ut så mycket utav det man kan förmedla budskap, man lär känna sin kropp, man får grym kroppskontroll och man kan inte bara mer än älska det! Åhhh jag e så sjukt glad! Jag kommer ha dans två gånger i veckan, nu börjar min linje bli förjävla rolig det är detta man har längtat efter. Men vi alla måste vi upp ett varsitt solo och jag tänkte att det är lika bra att börja leta musik och sånt så fort som möjligt så det håller jag på med just nu. Kommer bli gaaaalet kul!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0