från och med du.

Heejsan!

Just nu gör jag inte så mycket, ligger i sängen och kollar på parentshood. Idag så hade vi en lektion som började 14.40 sedan slutade vi 16.10, sjukt onödig skoldag helt enkelt. Efter skolan gick jag roxina och cassandra in till stan jag köpte på mig en jäklans massa underkläder. Sedan så åkte jag hem, när jag kom hem insåg jag att jag hade glömt nycklarna. Jäkla klant man är men det värsta va att jag var galet hungrig eftersom jag bara hade ätit frukost så fick slänga i mig mat sen när jag kom hem. Efter det så lärde jag mig spla en ny låt. Öppnade precis min lönespec, najsigt värre med lön kan jag lova! Imon blir det först skola, ska ha franska och dans ;D Sen så ska jag träna dans och efter det ska jag och cassandra se oskar linnros! :D

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0