Svar på frågestunden!

Vad känner du för Roxina? :$

Hon är en glad och rolig prick som förgyller många av mina dagar ! :D

Gillar du sniglar?

Absolut inte, dem är slamiga och riktigt äckliga!!!

Har du snopp eller snippa?

Haha, jag är ju tjej så tror du vet svaret. ;)

Gillar du stora rumpor?

Jag spanar inte in rumpor.

Vad är det pinsamaste du gjort?

När min tröja började brinna på spinning.

Hur cool är cassandra egentligen? är inte hon typ coolast ever liksom?

Asså Cassandra är ju liksom bara för cool, jag trort inte jag känner någon som är coolare än henne faktiskt!!

Brukar du lukta på dina fisar?

Haha näää !!

vill du vara singel eller i ett förhållande under sommaren? ;)

Jag vill vara singel. Jag ska leva livet fullt ut och jag tror inte det är möjligt med en pojkvänn.

hur galen kommer din sommar bli i en skala mellan 1-10?

10! Det kan inte bli annat en än galen sommar när man har en galna vän Cassandra i sitt sällskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0