går på solenergi !

Hejsan allihopa!
Typ imponerad att så många faktiskt fortsätter läsa min blogg även fast jag är så dålig på att uppdatera. En av anledningarna är att jag tycker att jag har så ful design så jag har ingen lust och jag har haft så tråkiga outfits att jag har velat stäng in mig i ett rum. Men nu är det vår och tid för alla härliga vårkläder och det kan ju inte bli mycket bättre när vädret är så bra också. Man kan ju inte bli annat än glad. Idag så har jag iaf varit ledig ifrån skolan och vad händer då jo såklart så får jag tandläkar tid, typiskt. Men det gick iaf bra förutom att jag för första gången i hela mitt liv fick skrapa tandsten och tandläkaren sa att det här kan kännas lite och jag tänkte men de här är lugnt men fy i h*lvete vad ont de gjorde trodde hon skulle rycka av min tänder och typ dra sönder mitt tandkött! Efter det fick jag iaf polera mina tänder och sånt skit så nu är de blanka och fina. Sedan drog jag till min älskade farmor som bjöd på as goda frallor, hon är verkligen snällast i världen vi snackade typ om allt ifrån himmel till jord. Sedan tog jag bussen hem och nu sitter jag här och rensar min dator + ipod på musik eftersom min ipod är överfull -.- . Och nu mina damer och herrar så ska jag vara väldigt snäll och bjuda på lite outfitbilder så enjoy.





till detta vita converse ! :)

PEACE

Kommentarer
Postat av: cassandra

wuuuuuuuuuuuh, nellies is motherfucking back! :D

2010-04-15 @ 22:09:14
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: cissi

Gå inte på stan i de där kläderna, folket skulle svimma så snygg du är och då skulle det bli kö på akuten. Så håll dig inne! ;)

2010-04-15 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0