I'm on the top of the world !

nytt i garderoben !





Nämen hallå alla !

Med mig är allt toppen kan inte bli mycket bättre än såhär. Dagen har varit ganska lugn, åkte in till stan efter skolan och träffade Hittade en snyggeli snygg blus. Sedan körde mamma oss hem och sedan följde jag med henne och handlade.
Just nu så gör jag inte så mycket väntar på att maten ska bli klar och på att Johannes ska ringa , vilket han säkert kommer att glömma. Planerna för ikväll är just nu Idol och kanske träffa bajs bannes som cassandra har hittat på , hahah. Imorgon ska jag börja på jobbet igen så då blir det barngrupp med Louise och Lisa.
Have a great evning !

PEACE


Kommentarer
Postat av: cassandra

snyggelisnygg ! :D nu blev du inga 200kr rikare ivartfall ;D men fin va den :)

2009-09-11 @ 23:04:51
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGA MER

2009-09-17 @ 19:31:33
Postat av: Anonym

DÅLIG uppdatering :/

2009-09-22 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0