you're gonna find someone new i really hope you do, cause i love you

hejsan hoppsan !

IDag så är det söndag som = tråkdag enligt mig. Fast det är ändå skönt att h en dag då man bara kan slappna av lite. Dagen hitills har bestått av plugg och ännu mera plugg, men nu känns det äntligen som om jag har börjat få grepp om det. Igår så var jag på bio med Johannes och några av hans kompisar. Vi såg den nya skräckfilmen osm jag inte alls tyckte var läskig, visst den hade sina läskiga stunderm en jag blev lite besviken faktiskt. Dagen har inte så mycket att erbjuda ska forsätta plugga och sedan ska jag gå ut en promenad. Ikväll så kommer förmodligen Johannes hit så då har man ju iaf nått att se fram emot den här dagen. Nu ska jag lyssan på " Someone new - Eskobar " och städa mitt otroliga kaotiska rum.


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0