I'm back!




Blir ni inte lyckliga nu? I'm back in bussnies! För tusendegången så ska jag försöka mig på bloggandet igen. Idag var det som vanligt skola. Det gick väldigt fort efter som vi började kl. 9.20 och slutade 12.30, toppen bra! Efter skola gick jag Nelly och Martina in till stan. Fick med mig en förbaskat snygg tröja/blus hem så nu är jag på toppen humör. Dock är det inte lika kul att jag har en engelskabok som jag måste läsa.. Men min lilla älsklings Johannes kommer snart hit och myser lite, finns inget bättre sätt att avsluta dagen på. Nähä nu blir det mat!

Ha det göttans !

PEACE

Kommentarer
Postat av: fanny

duuuuktiiiiggg du är ==DDDD

2009-11-05 @ 18:36:58
Postat av: Anonym

från? :) fint att ha dig tillbaka

2009-11-06 @ 10:41:23
Postat av: nellie

sv anonym : Den är ifrån gina tricot :)

2009-11-06 @ 17:56:20
URL: http://neelliiee.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

åh vad snygg! vart är den i från? :)

2009-11-25 @ 15:00:08
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0