wonderwall

Hejsan allihopa !

Idag har varit en sån dag som man helst skulle vilja hoppa över. Nästan allt med denna dagen har varit mer eller mindre dålig. Idag så kommer ni inte att få se min outfit hade lite bråttom och när jag kom till skolan insåg jag att jag var helt svartklädd och så ut som ett emo (Y). Men men nu så ska jag bara ta det lungt tror jag, har inte bestämt mig ännu om jag kanske ska ta mig till gymmet. Känns faktikt bra att ha kommit igång nu man mår verkligen bra utav att träna. Nä nä nu skajag överaska er med att slänga upp ett klipp ifrån vår musiklektion idag där vi spelade och sjöng wonderwall.
KAn först och främst berätta att det var första gången som vi spelade den idag så hoppas inte på förmycket.





Sång: Jag och Matilda.
El gitarr: Cassandra och Camilla.
Keyboard: Evelina.
Bas: Isabelle.
Tamburin: Gustaf
Trummor: Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0