Svar på frågorna !

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN :

Vad händer ikväll ?

IKväll ska jag träffa en massa folk och ha det najs. Cassandra tönten kan inte vara med :(<3

Vad heter din granne och varför är hon så snygg ?

Hahaha min granne heter Karin och hon är helt enkelt född sådan .

Vad är din favoritglass ?

Ingen aning !

Vad jobbar din mamma som ?

Min mamma jobbar på ett gym ( traningskompaniet ).som instruktör och kostrådgivare.

Varför tog det slut mellan dig och andres ?

Jag hade inte några känslor kvar för honom och sedan skulle han flytta.

Är du singel ?

Japp , än så länge så (:


Kommentarer
Postat av: cassandra

mama looves that nellie updaterar oftare :) whay to go my love!!

2009-05-17 @ 23:46:05
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0