Lördag

Halli hallå !

Lördag idag . Igår blev det en mycket mysig kväll hemma hos mig ,Fanny och Cassandra kom hit vi snackade en hel del och åt glass. Ni är bara så sjukt bra , verkligen de bästa vännerna som man kan ha! Idag så cyklade jag och Cassandra till TK. Vi tränade functional moves , måste säga att det var väldigt tråkigt pass idag men jag och cass cyklade ju ändå trorts allt. :)
Nu så gör jag ingenting hade ju tänkt att sola idag men nej nej det är molningt ! Det gillar vi INTE. Dagens/kvällensplaner vet jag inte ännu men ska nog träffa mina underbara vänner iaf. Förresten så ska jag lägga upp tröjorna här med men gör det sedan. Nu ska jag gå och duscha och sånt. Ha det toppen bra.

PEACE

( 26 dagar kvar till skolavslutningen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0