Back on track

Har somsagt varit sjuk , det blir inte mycket bloggande då. Har inte gjort speciellt mycket under tiden jag inte har bloggat utan har mest legat som ett kollo i soffan. Men nu så ska det bloggas! På onsdag nalkas det SO-prov gissa om jag är stressad har inte haft boken hemma så hoppas jag kan få flytta provet annars kommer det gå riktigt dåligt för mig. Inte nog med det har även missat i svenska då vi har börjat med ett lyrikarbete .( man undrar om evelyn tycker det är kul att plåga oss)
Så min dag består till 100% av att plugga , nu kan man inte mer än längta till skolavslutningen! Hoppas att ni får något roligare än mig idag. Hade först tänkt att ta en tripp in till stan men märkte att klocken redan var fem och en timme är ingen idé. Mamma håller på att laga mat så ska försöka få ner lite pasta och köttfärsås sedan.

Ha det toppen!
PEACE

Kommentarer
Postat av: fanny

Min älskling är på benen igen !

Toppenbraaaaa =DD

2009-05-04 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0