söndag .

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät . Har precis ätit frukost . Igår var jag i göteborg , kan säga att jag hittade en hel del .
Jag och mamma tog bilen upp vid nio och kvart över tio började shoppingen . Först när vi kom fram tog vi en varsin latte . Sedan bar det av till nordstan . Hittade först ingenting så var ganska tjurig men efter jag hade varit på Monki så blev jag på toppenhumör.
Efter vihade varit på monki så gick vi till H&M där köpte jag ett par beiga chinos . Sedan gick vi till ginatricot och då blevdet en jätte snygg jacka/kappa.
När bränslet tog slut gick vi till et fik och tog varsin mozarellamacka och till det drack jag jättegott passinonste .
Sedan fortsatte shoppningen och Zara blev nästa affären där hittade jag en jätte snygg festklänning köpte även lite andra tröjer men de lägger jag inte upp.
Monki monki monki , jaa jag kunde inte låta bli var tvungen att gå till den anra affären också det blev en hel del där igen .
Ikea var nästa mål när vi hade varit runt överallt det var så mycket folk i vissa affärer så man kunde inte kolla .
På Ikea köppte jag korgar till min hylla två stycken skinnpuffar som man kan sitta på .
Här kommer blider på vad jag har köpt .


Halsduk ifrån Monki .


Bälte ifrån monki.


Chinos ifrån H&M.


Höga jeans med dragkedja ifrån monki .


T-shirt ifrån monki .


Tunkia ifrån monki .


2 st korta oversize t-shirts ifrån monki .


Body ifrån monki .


Oversize tröja ifrån monki .


Festklänning ifrån Zara .

+ En jacka och två tröjer.

Kommentarer
Postat av: cassandra

uuh, fett med nice!

2009-03-08 @ 10:59:56
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: DIN GRANNNE HEHE

fint nellie!

2009-03-09 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0