Torsdag

nämen tjenamors !
Idag är det en sådan där toppen dag då allt bara funkar perfekt . Vaknade som vanligt kvart i sju sedan efter frukost och fix bar det av till skolan. Skolan gick väldigt snabbt eftersom vi slutade kl 1 . Efter det cyklade jag snabbt hem innan jag och cassandra stack in till stan . Köpte en sjal och ett par snygga solbrillor .
Nu har jag fått i mig min dagliga smoothie ,  det är bara så mums !
När ipoden är klar blir det en lång promenad i det härliga vårvädret .
Längtar tills imorgon för då kommer min peace smycken , wiiiiiiee :D
Ha det toppen bra (:

peace and love / nellie

Kommentarer
Postat av: fanny

haha jag har med börjat dricka smoothie varje dag. Det är så sjuuukt gott juUUU!!! :O :D:D:D <33

2009-03-19 @ 18:23:42
Postat av: cassandra

smooooDyyy :) hiihhi

2009-03-19 @ 20:09:36
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0