Lördag

God morgon !

Avnjöt nyss min gröt och mitt nya te . Det var jätte gott och kan verkligen rekomendera detta till alla te älskare . Det heter Lust & Fägring av Kobbs . Smakerna är svart te , passionsfrukt , mango , grädde och karamell... MUMS !
Snart ska jag gå och dra upp mina parsiener i hopp om att solen ska titta fram . Idag känner jag verligen för att gå ut och fota lite . Idag så ska jag även göra ny bloggdesign , har ni några förslag ?
Sedan har jag inga direkta planer men vi får se vad dagen kan bjuda på .
Förrestan har ni några önskemål/förlag om vad jag ska skriva här i bloggen isf kan ni alltid slänga iväg en kommentar . :D
Jaja nu ska jag börja med designen !

puss på er så länge / n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0