Lördag

halli hallå !

Dagen började med att jag gick upp vid åtta , nu undrar ni säkert varför jag gick upp så tidigt på en lördag .
Det var nämligen så att jag skulle på spinning vid tio och då måste man ju äta två timmar innan . Så jag laddade med havregrynsgröt och sedan bar det av till TK .
Man kan säga att det var inte vilken spinning som helst utan TVÅ timmar , helt sjukt men man orkar faktiskt mycket mer en vad man tror .
När jag kom hem åt jag ,duschade , bakade kladdkaka till famlijen och sedan stack jag in till stan en timme .
Köpte en snygg T-shirt ifrån gina , kommer en bild på den sedan. Ikväll blir det robinsson förmodligen med Cassandra och Fanny .

Puss / nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0