Dagens

Nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig . Faktiskt väldigt mysigt har även tändt lite stearinljus som pricket över i:et . Måndagar är som vanligt de segaste dagarna .
Jag Cassandra och Jay hade nationelltprov kändes som om jag nästan tog över en stund haha . Men det gick toppen och Evelyn verkade mer en nöjd. (Y):D
Sedan åkte jag direkt till Tk där jag hade barngruppen . Det gick hyffsat bra , det var iaf mycket bättre en förra gången .
Ne nu ska jag kolla vad mer det finns på Tv och samtidigt laddar jag upp en dagens outfit bild .

Chinos : H&m
Spetströja : Gina Tricot
Smycken : Pandora armband , Peace armband , oxo armband .

Peace and love / nellie

Kommentarer
Postat av: cassandra

sötis sötis!

2009-03-23 @ 20:25:37
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0