Tisdag




















bilderna är ifrån igår och är tagna av mig




Hejsan !

Vaksnade vid kvart över tio , gick upp och åt frukost. Sedan så duschade jag och fixade mig inför skolan. Cyklade till skolan vid kvart i ett. Vi hade det mysigt på svenskan med evelyn blev lite fika och sånt.
Efter skolan cyklade jag in till stan , gick runt överallt för att hitta lite saker till skolavslutningen. Så nu är jag äntligen klar med min outfit , blev riktigt nöjd faktiskt. Men lägger inte ut något på bloggen ännu det får bli en överraskning tills på torsdag. Nu så har jag ätit och testat kläderna så nu ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt. Ha det toppen !


PEACE


Kommentarer
Postat av: matilda

sv; hellyeah!

2009-06-09 @ 19:42:59
URL: http://broek.devote.se
Postat av: Paulina

hahaha är det hjalmar som är näck :P?

2009-06-09 @ 21:30:54
URL: http://paulizhh.blogg.se/
Postat av: Erika L

hejhej nellie :D

vill du vara snäll o skicka den översta bilden, den på mig? gärna i ett mail ;D Ha ett fint sommarlov!

2009-06-17 @ 23:00:31
Postat av: Erika L

Hihih , jag kunde ju bara högerklicka o spara den xD så du behöver ej skicka den... Ha iaf ett jättefint sommarlov!

2009-06-17 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0