Sommarlov


Jag kom nyss på en sak jag har inte fattat att det är sommarlov ännu. Men de är ju förjävla gött ! Fast kommer nog sakna min klass lite särskillt de man har gått med sedan dagis. Ser fram emot gymnasiet det kommer bli sjukt kul och spännande , fast utan cassandra i min klass så vet jag inte vad jag hade gjort. För tillfället sitter jag med laptopen i knät och väntar på att min tjuriga mamma ska bli glad igen.
Dagen har spenderats hemma hos fanny , där solade vi och bakade. Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer ännu men nu när det är sommarlov så leker väl livet eller ?
Nä nu måste jag kila och duscha .

förresten jag älskar denna låten (:


PEACE


Kommentarer
Postat av: Frederika

med mig sen dagis! :( KOMMER KÄNNAS KNAS ALLTSÅ! gonna miss you nellipelli :( <3

2009-06-16 @ 00:27:40
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0