fredag


Fredag idag och jag är ju inte alls trött , hmf.. Vi var på Liseberg igår , det var skoj. Haha ni skulle varit med när ett par "babbar " stötte på mig och fanny , det slutade nästan med slagsmål. Sedan när johannes gick fram till dem och frågade vad de hade sagt blev de skit rädda och sprang till vakterna, haha. Sedan var vi hemma vid tolv så jag gick och la mig ganska sent.

Idag så har jag redan hunnit med att vara i skolan , hade slöjd i två timmar ( jag fick MGV ) och sedan så hade vi spanska men vi fick gå precis när vi börjat. Så jag gick hem till Cassandra och hämtade min cykel. Om en timme så ska jag dra till brottet för då så ska jag och matilda ha lektion för sexorna.

Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer ska nog träffa fanny och cassandra. Bilderna från liseberg får ni så fort cassandra och fanny har skickat dem till mig. Nu ska jag dra.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0