ett soligt ställe ..

nämen hallå !

Vad gör ni ? Själv sitter ja i soffan och kollar på TV . Är så sjukt trött så jag vet inte vad , men får väl hoppas att det ordnar sig. Förövrigt så mår jag toppen!
Har ni sett vädret ute , buhu jag vill ha sol om det blir såhär dåligt väder imorgon så vet jag inte vad jag gör. Idag så vet jag inte vad som händer , ska ringa fanny och cassandra sedan å se vad de har för planer. Just nu så hade jag bara velat ha ett flygplan som kunde flyga mig till något  varmt ställe.
Nu så väntar duschen.

PEACE

Kommentarer
Postat av: fanny

haaaaahahahhaa jag ska sätta mig på ett flygplan sanrT :D

2009-06-18 @ 12:26:19
Postat av: cassandra

sv; som bara den!! :)

2009-06-18 @ 13:19:20
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0