världens bästa pappa !

Ja, jag har världens bästa pappa ! Fick nyss en stor kram och ett litet paket av min pappa som tack för att jag är så snäll (a). Gissa vad jag fick ?
Ett Tiffany & co. armband , hur snyggt som helst , tack pappa !
(lägger in bild sen )

Dagen har bestått av att vara en stund med johannes vi kollade på en helt sjuk film sedan tog jag cyklen in till TK för att träna. Hur skönt som helst nu efteråt.
Planerna för kvällen är att träffa frida,niclas,cassandra,viktor och johannes , vi ska ut och äta sedan står det bio på schemat. Det blir såklart harry potter , den kan man ju bara inte missa.
Nä nu ska jag fixa mig . Ha det toppen bra.

PEACE

Kommentarer
Postat av: cassandra

yeah dude! <3<3

2009-07-23 @ 18:14:35
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0