.

Hejsan allihopa !

Igår var det bio och mys på hög nivå. Först tog vi bussen in till HouseMing , där åt vi massa god mat. Efteråt spran vi till bion och såg på Harry Potter & Halvblodsprinsen. Den var jätte bra. Efter det tog vi bussen hem så sov jag över hos Johannes.

Idag så har jag och älsklingen tagit det ganska lugnt kollade bla på den nya Wallander filmen. Den var bra , så den måste ni se.
Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer ännu , Cassandra och Fanny jobbar och Johannes är iväg och äter.
Men det blir förmodligen en lugn kväll med Johannes och Viktor.
Nu ska jag slå på högtalarna på högsta volym och sätta på massa bra musik på spotify , harre gött !

PEACE

Kommentarer
Postat av: cassandra

jag tycker liksom typ att vi liksom måste träffas imorn.. liksom! hihihihi :)

2009-07-25 @ 14:23:49
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0