massa pladder

 hejsan hoppsan !

Idag är det en sådan grå molning och tråkdag ! Vad gör nellie då , jo hon har åkt hem till huset är helt ensam och sätter på musiken på högsta volym , kan de bli bättre ? Nej faktiskt inte.
Och vad händer ikväll jo jag ska få träffa mina underbara vänner och vi ska ha det förjävla trevligt.
Alltså är livet på topp !
Nu är bara frågan vad jag ska göra med min sketna dator , den skulle behöva en rejäl dusch om ni vill veta.
Förresten jag är väldigt bra på att prata eller skriva jag bara babblar på så nu vet jag inte vad jag mer ska skriva så jag skriver bara massa onödiga saker sånt som kan va bra för intresseboken att anteckna. Nä nu vill ni nog inte läsa mer av allt mitt pladder , men vad säger ni om en frågestund ? De låter väl som en toppen idé.
Nu ska jag ta en varm dusch. Ha det förjälva bra.

TACK OCH GODNATT FÖR KAFFET !


johannes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0