the new one !

Hej hopp !
Skolan idag som vanligt men en frapino kan alltid liva upp vardagen . Som sagt efter skolan åkte jag och plönis in till stan , hittade massa utav snygga kläder men var inte på något shoppinghumör så blev inget idag . Fast vad skulle man göra utan espressohouse och en frapnio . Eftersom jag och cassandra har bestämt att vi ska ha fredag som ätar dag så blev det fika som bestod av en choklad mocca frappino och sen så delade vi på en chokladmuffins . Sen så har jag även syndat och ätit chips . Men imon blir det träning så man kan förbränna lite klaorier ! Om det är någon mer än plönishönis som är intresserad så ska jag/vi gå på functional moves . Jätte bra träning som är blandning av core och pump kan man säga .Plönis har även fixat min blogg lite som ni ser så nu blir det att försöka lära mig själv hur man gör . Jaja nu är jag väldigt trött även fast klockan är sådär bara kvart i tio så jag ska nog sätta på en film och sova . Have a nice evning .

Peace and love  / svampen





Kommentarer
Postat av: plönisen sjäälv! ;)

hihi vad bra att designen dög :) haha! jätte mysig dag svampen! jag ska hålla utskik efter plats annars ses vi på nått annat ställe än TK imorn ;)<3

2009-01-23 @ 23:06:31
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0