KILLAR

Ännu en dag av änns underbara liv .. Skolan var faktiskt helt okej idag eftersom vi slutade 14.00 och då känns det ju helt okej eller ? Nu har jag iaf hunnit med att plugga till dumma kemi provet imon får hoppas att det går bra . Sedan så ska jag även öva på mitt lilla engelskatal tills imon TRÅK ! men vad gör man inte för lilla söta evelyn -.- .
Idag så blir det igen träning för min del , har tränat lite för mycket nu . Men dock kan det hända att det blir en liten foto runda idag om jag orkar . Var sjukt länge sedan jag var ute med min lilla älskling .

Så nu till saken . Varför , varför finns det inga killar med stil i denna stad ? Alla snyggingar finns i lund och gbg . Ska det vara så ?
Hmmm , svar nej säger jag !
Oj vad jag låter desperat , haha . Men ni förstår vad jag menar . Så killar nu tycker jag ni kan rådfråga oss tjejer om vad vi tycker är snygga kläder , är det någon som håller med ?
Jaja nu vetj ag inte mer vad jag ska skriva så , Hej då ! :)

Peace and Love / svaaammmpppiiiss

Kommentarer
Postat av: cassandra

that's riiiight maaan !!!!!

2009-01-28 @ 19:44:28
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så rätt

2009-01-31 @ 09:16:01
Postat av: FAANNY

HÅLLER MED :D

2009-02-02 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0